What about the normal humans?

Skolan är minst sagt glädjande. Om vanan skulle brytas, och det plötsligt inte händer eller sägs något roligt, då skulle jag allvarligt börja fundera på att få ordning på saken.
För det är just vad som händer varje dag, flera gånger... det sägs eller händer massa kul grejer. Så roligt hade jag aldrig på högstadiet, det är ett stort plus med mitt nya liv som etta på gymnasiet ... ja, det är väl en stämpel man får ta helt enkelt. Om ett år är det väl jag som tycker ettorna är töntiga. Och förresten... jag är nog ganska töntig. Men jag trivs med det. Varför vara perfekt och pryd, kanske lite tyst och vanlig? Jag flippar ur, skrattar galet - åt konstiga saker, helt crazy saker. Jag drar dåliga skämt som jag sen skrattar åt. Jag flänger runt med mina block och färgglada pennor, min kalender är förstås alltid med... om Olivia skulle behöva kontrollera så hon inte har något viktigt möte eller så... hm..
Mina vänner är minst lika crazy, och väldigt pinsamma... :) De gapar högt över någons namn, var vid personen själv står några meter därifrån, de bryr sig inte ett dugg om vad personer tänker och tycker om dem när dem tar sats och sjunger "Hosianna, Davids son" mitt i korridoren, eller ens tänker med det dem har innanför pannbenet då de tränger sig på en trea vid ett lustigt namn och ifrågasätter denne på ett mystiskt och pinsamt sätt, de är så härliga. Min Norsk och min Funny. Jag skrattar bara jag skriver detta.

Kommentarer
Postat av: Sara

Norsken är kort sagt underbar :) <3

Postat av: Olivia

Sara: Verkligen :D Hehe!

2007-10-08 @ 08:02:53
URL: http://oliviajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback