På Grappa en tordagskväll, med längtan till lördag

För att vår kära, underbara Ida slutar på Village. Det blev en sorts tjejmiddag kan man säga, eftersom Joann inte var där. Så jag, Johanna, Ida, Mia, Lotta och Sofie hade samlats på Grappa halv sju för att äta och ha mysigt, som en avskedmiddag för Ida helt enkelt.
Ida fick ett presentkort på Ginatricot. Härligt för henne. Jag kommer nog sakna henne på jobbet lite grann...

Imorgon är det fredag, sista skoldagen innan helgen. Underbart.
Och sen är det LÖRDAG! Och då mina vänner... ska jag shoppa loss i Göteborg med systra mi! :D. Vi ska kolla in Myrorna och lite andra mysiga ställen. Om någon har något förslag på nån speciellt mysig affär, säg till!

Kommentarer
Postat av: Melvis

Hej olivia...Det var längesen, jag vet absolut vart du måste gå!!!! Monki!!!! moah vad underbart...

Postat av: Olivia

Nämen HEJ Mela!! :D Har du blogg, vad härligt! Å, ja Monki! Den har jag hört talas om! Vart ligger den? :)

2007-10-19 @ 16:36:12
URL: http://oliviajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback