Grodmassakern igår och död-dag idag

Igår körde jag över en groda med cykeln, igen. Det är fruktansvärt äckligt asså, det låter som om man skulle släppa ner en geléklump i ett handfat. Urk. Jag borde hålla begravning nån dag och räkna upp alla grodor jag mördat... Hemskt.

Jag är död idag. Min dag har sett väldigt hektisk ut, och det är dessutom måndag också. Ännu värre. Ungefär så här:

Från 9.40-16.00 - Skola. Vi åt middag 10.30 (så illa tidigt ju!) Idrott sist med distanslöpning! Urk!
Johanna ringde och frågade om jag kunde hoppa in och jobba efter skolan eftersom pallarna med varor var meterhöga... Så jag gick dit direkt. Från 16.30-18.00 - Jobb. Jag fick låna pengar av Lotta att köpa en fralla för, eftersom jag fortfarande inte ätit något sedan 10.30.
Jag kom hem 18.30. Jag var hemma i en halvtimma innan jag skulle hem till Lisen och vakta henne medan hon sov. Jag läste min bok och tittade på tv. Jag slumrade nog till flera gånger om. Och nu sitter jag här, klockan är 22.00 och jag kom hem nyss. Nu ska jag sova. Ingen lugn stund idag.

Kommentarer
Postat av: frida

Stackars dig olivia! Verkar ha varit en jobbig dag! Hoppas du inte tar ut dej helt!:D Kraaamar

2007-10-08 @ 22:25:52
Postat av: Olivia

Frida: Jaa.. Hihi, nej då :) Det blir så ibland bara! Vi får ses snart! Kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback