Måndag har gått, och snart tisdag oxå.

Gårdagen var ju den sämsta morgonen man kunde ha...Började såhär:
Jag skulle ta tåget kl 08.22, det var minusgrader och jättekallt när jag gick dit. När jag kom dit fick jag reda på att tåget var 20 minuter försenat, inte ett dugg skoj i det kalla vädret! Så jag stod där... och när tåget kom fram till Varberg hade bussen såklart redan gått upp till PS, så jag fick gå upp. 20 minuter senare var jag där, och då fick jag gå direkt till Hus 9 för att hämta mina nycklar som Jakob råkat få med sig. När jag väl kom till hus 1, där jag går, hann jag precis slänga in min väska och ta mina grejer för att komma till lektionen! Puh... en måndag oxå!

Idag har Emmie varit här och övat med Jakob på sin superfina sång som hon ska sjunga på audition till Ps-musikalen.. Huuuuur bra som heeeeeelst var det! Cash för det Emmie :D. Och så drack vi varm chocolate, och åt toast med äckel-päckel-dragon i! Blää, aldrig mer! :)

Imorgon har jag MATTE-prov. Önska mig lycka till! Jag kan behöva det då jag ska sitta där i två timmar :O. Men det känns bra just nu.

Kommentarer
Postat av: Erica

Sjunger Emmie bra?... aldrig hört henne sjunga... hoppas hon kommer med.. hoppas hoppas hoppas! :)

2007-11-14 @ 17:58:28
Postat av: Olivia

Ja, hon sjunger verkligen jättebra! Ja, vi får hoppas på henne :D

Postat av: Emmie

jaa .. emmie, hon sjunger verkligen jääääättebraaaa

(Haha)

2007-11-16 @ 17:52:50
Postat av: Olivia

haha, men du gör ju det! förlåt om jag skrev det här...

2007-11-17 @ 00:20:47
URL: http://oliviajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback