Jag ändrade om lite...

...vad tycks? Rosa är väl egentligen inte min grej, men den här färgen är riktigt härlig till grått tycker jag. Men frågan är hur jag ska göra till jul... ska jag ändra till det klassiska röda, eller ha kvar det rosa? Eller kanske ha rosa och lite röda inslag? Om nån har en idé så är den välkommen :D.

Och The Notebook är lika bra som filmen, får jag nog säga. Den är suverän. Alla som sett filmen borde läsa den, den är såklart annorlunda på många ställen, men ändå lika bra.

96859-485

"Remarkable and memorable... beautiful."
"... If you are in need of a good cry, The Notebook is absolutely the right book."
"A wonderful story of love and devotion... beautifully done, but I must warn everyone to have the hankies ready!"

Så säger många tidningar och bokförlag som läst den!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

jag vägrade jättelänge att se filmen för jag trodde att den skulle vara så där amerikansk snyftig och småpatetisk men när jag väl såg den så blev jag helt fast. Så otroligt vacker film ju! :)Och duu, jag rådiggar din bakgrund på bloggen., Schnygg!

Postat av: Olivia

Kajsa: Ja, dem har verkligen gjort filmen väldigt bra, likt boken! Och den ÄR ju så otroligt vacker! Åh, tack! Vad roligt att du tycker det! :)

2007-11-18 @ 14:34:51
URL: http://oliviajohansson.blogg.se
Postat av: Anonym

du borde ha rött, fast med ngt insla av ngn anna färg med! hade varit super snygg och mysigt!
(har äntligen börjat kommentera! haha :D
/lejl

2007-11-25 @ 22:04:31
Postat av: Olivia

Lejla: Tack för tipsen! Ska fundera lite till på färgval!

2007-11-27 @ 22:00:35
URL: http://oliviajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback