En jätteskoj dröm på en söndag.

Jag drömde om Christoffer inatt, hahaha. Jag måste bara berätta!

Jag drömde att jag hade slutat för dagen på Village, och skulle gå ut till personalrummet för att hämta jacka och väska. Då ser jag att Mia leder ut Christoffer till vårt personalrum för att han mår dåligt? Jag blir helt chockad. Så när jag kommer ut ligger alltså Christoffer på två stolar och säger med hes röst när jag kommer in:
"Vem är det som kommer?".
"Det är Olivia" svarar jag.
"Jaha!"
Och så börjar samtalet. Han reser sig upp och ser genast väldigt pigg ut. Vi pratar och skrattar, och jag drar slutsatsen att oj, vad öppen och glad han är som person! Och plötsligt tar han upp sin mobil och skriver in mitt namn på "Ny kontakt", eller inte namnet, utan skojar till det och skriver nåt annat skoj, som jag inte minns.
Jag kommer på mig själv med att ha lutat mig mot hans axel, och att han inte hade haft nåt emot det. Jag blir varm och tar av mig tröjan (kommer t.o.m ihåg vad jag hade på mig!), och så blåser han mig i nacken och skrattar. Han ställer sig upp och dansar och sjunger lite. Jag skojar med honom och säger att han minsann kan dansa också, "Vad duktig du är" lite ironiskt, och så skrattar han igen. Jag berättar också att jag gråtit och verkligen blivit chockad då han åkte ut. Och då blev han alldeles tyst. Han verkar inte ha kommit över det än.
Då kommer Johanna förbi utanför, och blir helt ställd. "Oj!" viskar hon när hon får syn på Christoffer, men fortsätter gå eftersom hon har annat för sig. Och så kommer Emmie, och hon går in i rummet. "Vad häftigt att se dig såhär nära! Som en kompis liksom!" och går ut.

Sedan tog drömmen slut av att mamma väckte mig. Vi skulle gratta pappa på Fars dag. Jag berättade sedan drömmen för mamma och pappa, och så sa pappa: "Det var väl tur att mamma kom å väckte dig då, annars hade du väl gift dig med honom" Hahhaha...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ha en skön söndag! :)

Postat av: Lia

hehe min dröm var läskig inatt ;S

2007-11-11 @ 12:06:26
URL: http://hellolia.blogg.se
Postat av: Anonym

Haha drömmar kan vara knäppa iblad :P

2007-11-11 @ 12:07:22
URL: http://lookoverhere.blogg.se
Postat av: Olivia

Hanna: Tack så mycket, detsamma!
Lia och lookoverhere: Ja, drömmar är ofta väldigt konstiga och osammanhängande :D

2007-11-11 @ 13:31:26
URL: http://oliviajohansson.blogg.se
Postat av: Emmie

Va? Jag? HAHAHAHA - jag är ju inte ens ett fan av christoffer :P
drömmar är sjuka :P

2007-11-11 @ 13:41:27
Postat av: Melvis

haha du har verkligen fallit för christoffer!!!!

2007-11-11 @ 19:35:54
URL: http://melvis.blogg.se
Postat av: Anonym

Emmie: Ja, DU! Hahaha, verkligen konstigt, men hur kul som helst!
Melvis: Ja, jag har väl det. Men jag trodde inte det skulle gå så HÄR långt :D Haha.

2007-11-11 @ 21:49:37
Postat av: ebba

haha.
kul om det hade varit sant :D
kanske lite knepigt, men man vet ju aldrig ;D

2007-11-12 @ 22:37:42
Postat av: Olivia

Ebba: Ja, verkligen! Haha... den var så tydlig liksom :D. Nä, man vet aldrig :D

2007-11-13 @ 20:51:15
URL: http://oliviajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback