Lista

Vilken svordom använder du mest?
Använder inga svordomar.

Äger du en iPod?
Ja, en lycklig ägare är jag :)

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Om inte mamma väcker mig: 07.15

Använder du flip-flop's även när det är kallt ute?
Nej, varför?

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Både och. Jag vill ju inte bara ta kort, men jag vill ju inte heller bara bli fotad.

Vilken var den senaste filmen du såg?
Som förra listan: The Holiday.

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?

Shoppa (behövs det? ;D), en resa kanske... bjuda mina kompisar.

Har någon någonsin kallat dig lat?

Oja! Nu det senaste året... usch!

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?

Nej.

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?

Har inte använt CD-spelare på flera år. Men jag lyssnade på Joakim Lundqvists predikan om relationer i mammas bil häromdan.

Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?

Vanlig.

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?

Hm, nej... jag tror inte det.

När var senast någon stötte på dig?

Igår... blä.

Vad åt du till middag?

Pastasallad - picknick.

Använder du huvtröjor?

Inte mycket. Jag har ett gäng, men känner mig slapp i dem!

Kan du vissla?

Ja, men kanske inte så värst länge...

Har du någonsin deltagit i en demonstration?

Nej, tack och lov.

Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?

På Liseberg - typ Colorado eller nåt löjligt :)

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?

Det gör dem säkert. Bryr jag mig?

Vilket riktnummer befinner du dig i?

0340

Tittade du på tecknat när du var liten?

Alltid.

Är du blyg inför det motsatta könet?

Nepp. Jag är van att umgås med killar.

Vilken film kan du alla replikerna till?

Mysteriet på Greveholm. ALLA repliker!

Äger du några bandT-shirts?

No.

När flög du senast?

Oj, det var ett tag sen. Ska flyga i sommar. Senast var nog för fem år sen eller nåt.

Läser du för skojs skull?

Jag brukade göra det, men läslusten har dött av nåt...

Pratar du några andra språk?

Engelska och franska.

Har du gråtit offentligt?

Ja, flera gånger.

Har du en stationär dator eller en laptop?

Stationär.

Vilka gör du, önskningar eller planer?

Både och.

Försöker du alltid lära dig nya saker?

Man lär väl sig nåt nytt varje dag, är det inte så?

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?

Inte just nu... fler hål i öronen senare.

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?

Det är väl inte nödvändigt.

Kan du kasta macka?
Nej.

Har du någonsin varit på Jamaica?

Nej.

Vad har du med dig in på bion?

Vänner, kanske godis, mobil.

Vem är din favoritlärare?

Johanna eller Håkan.

Har du någonsin dejtat någon av en annan ras?

Nej.

Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar?

Det beror på vad det är för tatueringar, och hur många dem är. Men inte väldigt många, högst en helst.

Gillar du att flyga flygplan?

Gillar och gillar... funkar. Det går ju snabbare än bil, men slipper gärna.

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Ärlig, omtänksam.

Har du någonsin blivit attraherad av någon oattraktiv?

Det beror väl på vad man definierar som oattraktiv?

När sov du senast på golvet?

På påskkonferensen i Horred i april.

Vilken är din favoritdrink?

Drink?! Läsk hellre!

Gillar du din boendesituation?

Jo!

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?

Olika, det beror på. Men ofta minst 6.

Äter du frukost dagligen?
Ja.

Är dina dagar fullbokade och stressiga?

Inte så värst. Det blir vad man gör det till.

Brukar du hamna i trubbel för att prata på lektionerna?

Inte så ofta.

Vilken är din favoritfrukt?

Banan, lätt!

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?

Oh, nej! Jag kan äta hur mycket sött jag kan, det lyckas inte synas i alla fall...

Hur gammal blir du nästa födelsedag?

16.

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?

Ja, lite stört egentligen! Lite pinsamt när jag rättar andras fel utan deras tillåtelse... *host*

Tror du på liv på andra planeter?

Nä... orkar inte bry mig.

Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Adam. (Snarare besviken/dåligt humör)

Tror du att Gud är man eller kvinna?
Man.

Vad var det sista du åt?

Pastasallad.

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?

Hänger inte på könet.

Hur valde dina föräldrar ditt namn?

Vet inte, tyckte det var fint.

Gillar du senap?

Inte så mycket.

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Jag vänder mig till Gud.

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?

Puh, det skulle jag nog inte våga!

Sover du på sida, mage eller rygg?

Sida.

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?

Vet inte.

Har du någonsin köpt något från eBay?

Nej.

Tycker du om att krama folk?

Jaa!

Skulle du säga att du är trendig?

Jovars. Koll på mode i klädväg har jag.

Om någon som du inte var intresserad av att dejta bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?

Säga nej! Skratta efteråt och berätta för Erica och sedan skratta tillsammans med henne.

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?

Blev jämförd med någon tjej i en tv-serie, där hon var mördaren... öh! (Observera att jag blev jämförd utav utseendet, inte mördaregenskapen!)

Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars?

Tittar inte på Star Wars.

Gör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?

Kan bli lite putt, men det är inte hela världen.

Vilka böcker har fått dig att gråta?
Vet inte, gråter då och då av filmer och böcker...

Tycker du att du är attraktiv?

Det är en fråga till dem som känner mig!

Vad är du allergisk mot?

Inget :)

Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser?

Öh...?

Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
Nej!

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?

Benjamin tror jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback