Problems with earrings

Jobb på dagen, kalas på kvällen. Familjegudstjänst idag.

Det var faktiskt en del folk på Village igår. Skönt, för då går tiden snabbare och man har något att göra hela tiden! Träffade Emmie där med Hanna och Andreas (min syssling och hans fru). Det var jättelängesen jag såg dem!

Kalas för Ola kl fem. Det var trevligt med god mat och sociala släktingar :) Jag använde mina nya silverringar i öronen, det var väldigt snyggt med ovant eftersom de är lite tunga. Senare började jag känna att det var lite för jobbigt att ha dem på mig för de gjorde lite ont och var som sagt tunga, så jag gick in i badrummet för att ta av mig dem. Det gick lätt att dra ur dem, men att sätta fast den lilla knoppen på mina vanliga örhängen, det var inte lätt! Jakob fick hjälpa mig på med ena örhänget, men det andra fick jag inte ens igenom hålet! Det började blöda och Olas svägerska Elin fick hjälpa mig. Hon tog alsolsprit och tryckte sen igenom - aj! Jag spände mig så mycket så att det kändes som hela rummet gungade, jag mådde illa och var jätteyr. Precis när Elin var klar fick jag luta mig mot mamma för att inte svimma, och gå ut och ta frisk luft. Huh!

I eftermiddag blir det Joykids som leder hela familjegudstjänsten. Jag antar att det kommer mycket folk, föräldrar o.s.v, och det är ju trevligt! Barnen är så härliga när dem sjunger :)
Ingen dans idag, Maja är sjuk :(

Kram

Kommentarer
Postat av: Jakob

Hej syster. :-) Vad fin din sajt har blivit!

Postat av: Olivia

Tack bror! :] Din komplimang gläder mig ;)

2007-03-20 @ 21:31:43
URL: http://oliviajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback