Den omtalade dansen...

Igår/idag hade jag världens jobbigaste och kämpigaste träningsvärk ever! Det är ju nästan pinsamt att erkänna att jag hade så ont... jag menar, då borde jag vara väldigt otränad! Jag får väl finna mig i det och hoppas att träningsvärken givit mig starkare muskler ;) Idag dansade vi nämligen igen, och jag tror jag tränat bort en del av värken, jippie!
Dansen gick mycket bättre idag, ett stort PUH! Hade nästan mardrömmar om hur det skulle gå! Hoppas bara att det går väl på lördag, annars förlåter jag väl aldrig mig själv ;) Börjar bli a little bit nervous...

Jag har tränat lite på min svenskaredovisning om Vilhelm Moberg. Jag är faktiskt lite stolt ;). Redovisningen ska nog gå bra.

Ha en trevlig vecka!
/Olivia

Kommentarer
Postat av: Elin

Äsch träningsverk betyder bara att du tränat bra! Ta det som en komplimang från kroppen, haha ;D

Postat av: Olivia

Haha, har hört detta oxå! Ska göra det :) Tack!

2007-03-27 @ 20:37:22
URL: http://oliviajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback