En varm dag

Jättehärlig. Svettig men god.

Efter skolan åkte jag till Björkholmssjön med Johanna, Max och Addick. Första doppet!! Idag den 8 juni... Det var skönt och hyfsat uppvärmt vatten!



Max hade nya, superfräsha badshorts, och här stajlar han i dem :). Addick åt all sand han kom åt :S, hehe!

Efter doppet, som var svalkande, åkte jag hem och gjorde mig i ordning inför kvällen. Personalen på Village respektive Fotograf Karin Linde skulle ut och äta på Fridas i Kärra. Mysigt! Mycket god mat och väldigt trevligt sällskap!



Jag invigde för övrigt mina virkade örhängen som äntligen är färdiga :)

Nedräkning skolavslutning: 4 skoldagar.

Kommentarer
Postat av: Jakob

4 dagar?! Slutar du på tisdag, fuskigt!!!

Postat av: Olivia

Nej! Fyra skoldagar :) Ska kanske ändra det :)

2007-06-09 @ 17:15:59
Postat av: ebba

hej! snajsiga glajjor du hade på bilden :D bliddde det örhängen av virkningen, ingen pall ? coola va dom iallafall :D

2007-06-10 @ 10:57:52
Postat av: Olivia

Ebba: hihi.. jag gjorde örhängen oxå! Det andra skulle blivit en kudde, men blir en väska.

2007-06-10 @ 16:54:09
Postat av: Emma

UNDERBAR klänning!

2007-06-14 @ 22:04:18
URL: http://briljanter.blogg.se
Postat av: Olivia

Emma: Tackar! :D Gillar den mycket!

2007-06-14 @ 23:21:12
URL: http://oliviajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback