Ledig idag! Jippie :)

Idag är jag ledig från jobb! Så det blir väl till att slappa till ikväll, då jag ska vara barnvakt halv sju. Sen kommer Emmie dit vid åtta-tiden! EMMIE som jag inte träffat på flera år känns det som! Och så ska vi se på film där, och som vanligt kommer vi säkert prata mycket. Sen ska hon sova hos mig, vad mysigt!

Igår kväll (långtorsdag) var jag på stan med Frida och shoppade. Vi fick ju lön i onsdags...
Jag köpte ett grönt Nolita-linne på Face-rean, ett mångfärgat halsband på JC, två kort med Elvis Presley och Marilyn Monroe på Gallerix (som jag förövrigt hängde upp på min korthängare under hyllan) och ett randigt midjeskärp på MQ.
Frida köpte en skolväska på Sacco, en grå lång top på Ginatricot (Snygg!!!), ett rött hjärthalsband på JC, och röda spännen på Axessories (söta :D).
Och så fikade vi på Paganini. Frida har fått vuxenvarning - hon dricker kaffe! :D.
Mysig kväll!

Kram

Kommentarer
Postat av: frida

Tack Olivia för en underbart kul shoppingrunda! :D Är förvånad.. Du är ju ändå lite äldre än mig men.. Ingen vuxenvarning på dej! :O hehe..

2007-07-27 @ 12:43:00
Postat av: Olivia

Tack själv Frida!! :D. Nä, hm... mognare än dig kanske? Haha! ;)

2007-07-27 @ 14:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback