Snart vår?

Jag tänker så mycket. Faktiskt jättemycket.

Jag gillar H&M:s vårkollektion! Den e superhärlig med alla influenser av 40 - och 50-tal! Det gillar jag starkt. Dags att vårfynda i katalogen snart :)

96859-149 96859-150 96859-151
Tänk kjolen som en klänning, kan bli ganska coolt faktiskt! :)

Mina hål i öronen håller på att läka. Tre dagar har det gått, och nu gör det bara ont när man råkar komma nära dem. Härligt framsteg :) Jag ska kika in på Second Hand någon dag för att se om jag kan fynda några riktigt läckra örhängen att ha längre fram, tjoho!
Hjälp vad det är roligt att handla, jag tror att jag fått en mani!

Ha det lovely!

Kommentarer
Postat av: sarah

koftan är väldigt snygg även i verkligheten.. jag köpte den för ungefär en månad sen och redan några användningar förlorade den formen, vilket är väldigt synd.

Postat av: Olivia

Jasså? Oj, vad tråkigt! Kul att du tittat in på min blogg! :)

2007-02-01 @ 20:08:56
Postat av: kajsa

hej .. tack så mycket hatten köpte jag när jag var i Irland i höstas ............

Postat av: Erica

kjolen som en klänning? hur menar du då?...

2007-02-04 @ 12:12:35
Postat av: Olivia

Erica: hehe.. alltså, dra upp den till klänning. Kan verka lustigt, men oj vad snyggt det är! I alla fall med en kjol med snygg modell. Ex min vita sommarkjol. Jag drog upp den som klännning, å det var jättefint ;) För dem som tycker det d.v.s!

2007-02-04 @ 19:03:27
Postat av: ebba!

ingen uppdatering på länge , olajvs! :(

2007-02-05 @ 19:39:31
URL: http://ebbabremberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback