Vendredi soirée avec Olivia

Vi har haft en läxfri vecka som rektorn infört och nu har jag lov. Underbart.

Ikväll, efter mycket om och men, ska jag och Marie se på bio. Det var längesen, det ska bli roligt! Vi har inte bestämt vilken film vi ska se. "Se upp för dårarna", "Parfymen" (kanske inte, eftersom det verkar vara en rysare eller nån thriller...) eller "The Queen". Vi åker in fem i sju och strosar runt lite tills filmen börjar kl 21.15. Väldigt sent får det väl inte bli, jag ska jobba imorgon.

Jag blir tokig för jag vill ha sol och värme! Sommar. Man blir ju sjuk av att titta i den där H&M-katalogen full av somriga kjolar, svala blusar och stencoola solbrillor. Marie och jag pratade med varann i telefon och hon hade precis samma åsikter. "Sommar å sol... vad härligt det vore att slippa det kalla regnet."

96859-164 96859-165 96859-166
Visst är det somrigt och snyggt?

Nog om det. Sommar blir det väl tids nog om vi känner Sverige. Imorgon fyller Maja år och då blir det kalas hemma hos dem. Det betyder att jag får träffa Emmie både imorgon och på söndag, då vi ska fira Jakob med familje-kalas. Trevlans :)

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Emmie

Haha! Mys

2007-02-16 @ 18:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback