Dagarna går... veckor blir till år...

... (en rad ur Jerusalems låt "Dagarna går".)

Btw. Alla <3ans dag inföll igår, min bror fyllde år och här hemma var det kalas. Jag var glad då, och jag är glad nu. Jag kommer vara glad resten av dagen och livet leker!

96859-160

Idag fick vi sluta tiiidigt i skolan. Läraren vi skulle ha nästan resten av dagen var sjuk, så de andra lärarna var så snälla (Höm..?) och sa att vi fick sluta eftersom vi inte skulle ha några lektioner mer idag. Jippie! Jag gick upp och åt i matsalen och var hemma halv tolv. Häärliigt.

Jag funderar på att sätta mig och läsa en bok, eller ännu bättre: hyra "Stolthet och Fördom"! ("Pride and Prejudice") med Colin Firth i fronten! Han är ju så charmig ...

96859-162

Ha det bra, jag ska nog ha det trevligt med en film, jag.

Kommentarer
Postat av: Maja

Den är ganska långsam den filmen... Den nya är bättre!

Postat av: Olivia

Jag tycker den gamla är super :) Lång, men o så bra! ;)

2007-02-15 @ 21:01:44
URL: http://oliviajohansson.blogg.se
Postat av: clara

AAAAAAAAAH! härligt att du också gillar den här versionen. Älskar Stolther och fördom, och den grundade min Jane Austen dyrkan. Härligt att du gillar den här och inte den trista bioversionen. Du har bra smak!

2007-02-16 @ 18:09:01
URL: http://underbaraclara.webblogg.se
Postat av: Olivia

Underbaraclara: TACK! Ja, den e för härlig.. måste ses snart igen!! Thihi, du och jag har sammaq filmsmak kanske? :)

2007-02-20 @ 11:19:22
URL: http://oliviajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback