Jag är så glad

... av 10 olika anledningar är jag GLAD.

1. Min mobil som jag tappade på tåget är i dag återfunnen av Maja på Borås stationshus. Jag är så lättad!!!
2. Jag blev klar med min beställning på ett par grå örhängen idag. + ett par grå till mig själv oxå!
3. Jag har bara ett prov och 1 inlämning kvar i skolan. Engelska-redovisningen gjorde jag färdigt ikväll.
4. Jag har sovmorgon imån, och börjar inte förrän 11.50!
5. Det är lucia-dagen imorgon och fick just reda på att Max och Addick kommer hit kl 7.00 och lussar för oss! SÅ otroligt gulligt! Jag måste bara se!! (Och höra, dem ska sjunga oxå :D)
6. Jag har läst i min bok "Adèle" ikväll. Den är så bra! + pluggat italienska, så nu behöver jag inte göra det heller!
7. Jag har fått ett julkort idag, av Mikaela! Jag blev jätteGLAD. Så uppmuntrande och mysigt kort!
8. Lediga och sköna kvällar hela veckan... inga läxor som ska göras, inga övningar inför konserter...
9. Jag ska ha mysigt på fredag med Fanny och Emelie. Vi ska gå på stan och se på film hos mig. + att jag inte jobbar på lördag!! En ledig lördag för mig, jippiiiiiie!
10. På söndag ska vi till mina kusiner. Åh, det var längesen! SKOJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback