Arn - tempelriddaren

Den såg vi idag. Jag, mor och far... på Filmstaden (eg. Bergakungen, men det låter så fult tycker jag!) i Göteborg. Den var jättebra!!! Jag har ju dock inte läst böckerna, men den var bra för det :).
Efteråt åt vi på Kungsmässan och jag tog en snabbtitt på Zara, där jag hittade denna underbara, söta tröjan med en stickad katt på! På framsidan står det "are you looking for a friend?" och på baksidan står det längst ner "friendly cats", urgulligt :)



Sen körde mamma och pappa mig direkt till Emmie! Sååå längesen jag var där! Nästan hemskt alltså. Hon har ju varit hos mig mer det senaste än jag hos henne. Men vi borde träffas oftare, ellerhur Emmie?
Vi såg i alla fall en sån där så kallad "tönt-film" med bl.a. Hilary Duff som huvudroll :D. En sån där man inte hyr egentligen liksom... som man bara har roligt åt! Det var så mysigt, och så åt vi tacos och diskuterade med Jörgen. Intressant att lyssna på ;)

Kommentarer
Postat av: Linnéa

vilken söt katt-tröja!

Postat av: Olivia

Linnéa: Tack, tack! Jag älskar den :D

2007-12-30 @ 19:32:21
URL: http://oliviajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback