En dag på PS.

Idag har jag haft fyra lektioner. Träffat fyra lärare. Bra lärare, riktigt bra. Jaana (bra upplägg), Sven (vettig!), Stefan (sååå skön!) och Lillemor (speciell må jag säga...).

Jag har lärt känna fler i klassen. Carmen är liten och söt. Anna är glad. Lejla är rolig och glad. Emelie L. är go (och ogillar idrott precis som jag!). Esra är trevlig och har ett coolt namn. Fanny är öppen och är en bra skåpsdelare. Mfl.

Jag träffade Ester Björling! :D. Även Erica, Jakob, Sandra, Wille, Alex, Karl-Magnus, Julia Ragnarsson mfl. Det är roligt att träffa alla kompisar!

Kommentarer
Postat av: christina johansson

Kul att du fått en så bra start!!! Kram

2007-08-21 @ 20:02:58
Postat av: frida

Låter ju jätte bra Olivia! :D Va skönt och höra att du blev nöjd ( än så länge iaf ;p ) .. Läs min blogg så vet du va ja tkr.. annars blir de ja skriver nu vääldigt långt ;) Kramar

Postat av: Olivia

Mamma: Japp!
Frida: Ja precis, än så länge :). Japp, det ska jag göra! Du slipper lägga ut det här :D

2007-08-23 @ 07:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback