En dag som söndag...

...då man sover till elva. Usch. Jag tycker om att få sova ut, men att få sova ut betyder inte att jag vill sova till elva-tolv en söndag.  Men när man väl har vaknat så kan man inte spola tillbaka tiden, då sitter man där i soffan och är alldeles yr på grund av för mycket sömn.
Ja, jag vet att det kallas sjusovare. Du får säga det, det har jag redan hört sisådär tjugo gånger.

Idag ska jag dansa (igen), tjoho! Efter det ska jag umgås lite med mina vänner. Trevlig tanke.

Söndagar är på ett sätt avkopplande och trevliga. Mötena gör att man har något att göra och tänka på. Men samtidigt betyder det att man är en dag närmare måndagen, då skolan får bli verklighet igen.

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback