Blåmärken och stelhet

Jag har blåmärken, ont i höften och resten av kroppen är stel och öm. Jag dansade i två timmar igår. Också är jag trött, och har varit ganska mycket dem senaste dagarna. Fråga mig inte varför. Kanske beror det på att vi dansar så mycket nu?
Vad dans är härligt. Kroppen får liksom mjuka upp alla kotor och leder, men visst känns det dagen efter i en kropp som min.
Jag längtar såå... Maja, Emma och Erica; ni vet vad? :) I november smäller det ...

Jag ska vara barnvakt idag trots min trötta kropp. De närmaste fyra timmarna kommer jag att sitta i Lobergsslätt, hos treåriga Lisen och leka och roa mig med henne. Det kan bli trevligt.
Sen ska jag till kyrkan och öva, öva öva ;) Haha, gissa det du!

Kommentarer
Postat av: Erica

bättre med svartvitt??? hmmm..

2006-09-28 @ 21:45:03
Postat av: Olivia

Ja, det tror jag faktiskt! Ellr what do you think? Kanske ändra "oLivia" till "Olivia" oxå?

2006-09-29 @ 22:07:59
Postat av: Erica

neee.. jag tycker att de e lite roligt med oLivia --,

2006-09-30 @ 16:43:36
Postat av: Olivia

Okejdå chefen :] hehe.

2006-10-01 @ 10:38:40
Postat av: Marielle Runesson

så fiiiiiiiiiiiiiin blogg ;D woho !

2006-10-01 @ 13:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback