Sjuk :/

Jag har åkt på någon jobbig form av förkylning nu igen... det bränner i min hals, det gör ont i mitt huvud och snuva befinner sig i min näsa. Men fråga mig inte varför. Jag försökte sjunga innan men det var inget lyckat försök, jag försökte dansa också, men inte heller där fick jag någon respons från min kropp. Jag är nog ganska hänging ändå...så fort jag anstränger mig kommer den där eländiga huvudvärken tillbaka, så jag har bestämt mig för att om en stund sätta mig vid tv:n och sätta på en mysig film en sån här stormig dag. Kanske är det så att alla sjukdomar kommer nu när det börjar blåsa och regna så våldsamt ute...?

Anyway...jag är trött som stryk, så nu ska jag stänga av denna apparaten och ägna mig åt att vila och se på film i soffan. Myyys!

Ha en fortsatt trevlig dag och hoppas att ni inte blir sjuka som jag...(Åhå? Det rimmade ju :D Fyndigt...)

Förkylningskram
/Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback