"iPod Nano, helt omgjord"

...så lyder rubriken över den prylen i turkos nyans som snart kommer ligga tryggt i min hand. Den väntar mig senast på onsdag, det ska bli spännande.

       

Nog om det. Helgen är skön, jag njuter och har sovit ut. (Haha, brukar jag inte vara en sjusovare?) Jag sov faktiskt bara till halv tio idag...
Måndag imorgon... jaja, jag klarar mig, men varför ska helgerna verka så korta när man går i nian? :/
Och förresten! Idag är det den 1:a oktober, det betyder en dag närmre hösten! :)

Kommentarer
Postat av: frida..

å att de e den första okt betyder 11 dar kvar!!!:D:D:D:D haha:p had bäst!!kramar

2006-10-01 @ 20:12:15
Postat av: Erica

du.. har kommit en bit på min blogg... kika in å komentera den.. hehe

2006-10-02 @ 21:32:28
Postat av: Erica

stavas de kika!?.. hmmmm.. hehe

2006-10-02 @ 21:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback