Tillbakablick på Enorm

Jag har ju lovat er ett fotoalbum från Enorm... det blir ett mini som kommer här:

                                         
Erica på väg in till aulan...Jeanette är glad som vanligt...Daniel. Haha.

                       
Miljöaktivisten och Conrad Hilton...Fröken Batseba Röd förbereder sig :)

                    
Thomas grejar ljudet...Johannes leker domare :)...

                     
Ska Anthony klara att vinna Limbo-tävlingen?...Är Adam populär hos småkillarna? Jo, jag håller med :)

               
Efterfest i kyrkan ;)
Jag flätar Maries hår och Adam är asocial :)


Vilken härlig känsla man får när man tittar på dessa bilder... och den där kvällen, när vi stannade i kyrkan. Den glömmer jag väl aldrig.
                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback