Fredags-längtan

Two days left. Fattar du? TVÅ dagar... sen gäller det.

ENORM
10 november, 2006.

Andra omgången. Samma känsla om hopp infinner sig inom mig, likt förra gången i våras.
Jag längtar, otroligt. En känsla puttar mig i ryggen och säger att jag inte ska vara nervös, men det blir vi nog alligop i slutändan :) Men klart vi fixar det. Vi har Gud vid vår sida. Han har förberett detta med glädje, det vet jag.
Dansen - den kommer bli så bra! Om alla gör sitt bästa och övar fram till fredag, då blir det dunderbra.

Ska bli ryyyysligt spännande!
Jag är lyckligt lottad som har ledigt både imorgon och på fredag, vi ska ju rigga och bära grejer. Kan behövas en del hjälp!

Jag vill tacka Jesus för att han har hjälpt oss att få upp denna idé om Enorm, jag älskar hela projektet. Vi fortsätter väl med det, polare? Eller? Hur ska jag klara mig utan tankar på förberedda Enorm-projekt? Gaaah!
Tack för all hjälp och stöd, vänner. Tycker mycket om er allihop.

Kommentarer
Postat av: Maja

Spännande det kommer att bli! Och klart, att du inte kan klara dig utan Enorm! Vi måste ju ha en nästa år med!

Postat av: Emmie

Lycka till imorn, kompis :D.
Kommer på kvällen o kollar, kraaam

2006-11-10 @ 13:01:54
Postat av: frida

asså de va jätteroligt ida!! skit bra!! va kul de va me kocken :p å du dansade jättebra!!!:D hoppas de bli ngt nästa år..kan tyvär inte gå ikväll men ja hoppas de går lika bra som de gick ida!! lycka te!! :D:D kramar

2006-11-10 @ 15:26:43
Postat av: ebba :D

Olivia! det var jätte bra! ni dansade fantastiskt bra! strålande ! :) kram ebba

2006-11-10 @ 16:31:03
Postat av: Olivia

Så roligt att höra allihop! Tack Frida och Ebba

2006-11-11 @ 10:36:53
Postat av: Jennie

Hej Olivia skådespelaren och dansproffset! Ni var jätteduktiga! Det var jätteroligt att se! hoppas det gick bra på kvällen också.! hur slutade det? lite nyfiken måste jag säga men det blev inte att jag åkte dit...Hoppas det gick bra! Tyckte ni var extremt duktiga! kramar

2006-11-11 @ 15:34:25
URL: http://jenniejennie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback