Eftermiddagens outfit ;)

Julia... här kommer min outfit som jag lovade dig ;)

Det blev en eftermiddagens oufit eftersom jag var på Kungsmässan idag och hittade lite new clothes. Direkt från Kungsmässan åkte jag sen till Varberg och fann ett par stövlar (tjoho!!). Jag blev ju självklart tvungen att prova att mixa dem nya... så Juvlia: Säg nu dina åsikter, du intresserade ;)

96859-70

     

På Kungsmässan fann jag fann en urläcker tröj/klänning, ett par efterlängtade stövlar, två halsband och en go kofta.
Så eftermiddagens outfit blev....

Svarta Cheap Monday: Face
Kort tröj / klänning (grå/svart-randig): Ginatricot
Vitt linne under: JC
Svart kofta: B-young
Silvrigt hjärt-halsband: Ginatricot
Svarta stövlar: Nilson

Jag hittade också ett röd-rosa halsband på Ginatricot. (Om ni ville veta! ;D)

Så ja Julia... varsågod! Haha...

Ha det guld!
Kräm

Kommentarer
Postat av: Julia

Supersnyggt, Olivia! Har ett nästan likadant halsband! ;)

Postat av: frida

cooolt!! riktigt snyggt!! snygga stövlar:D

2006-11-04 @ 15:27:03
Postat av: Olivia

Julia: Haha, tack ;)
Jasså? Det är användbart, må jag säga!
Frida: Hihi, tack!

2006-11-04 @ 15:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback