Den där showen...

Enorm, Enorm, Enorm. Jag vill göra om det. Känslan, så underbar. Jag älskar att vara på scen och få dansa, att få dansa med en tro på Gud och en vilja för hans rike. Jag skulle gärna jobba med detta och göra om det flera gånger, och göra det dubbelt så stort.
Om inte Gud hade varit med oss denna dag, då hade det aldrig gått så bra som det gjorde, jag lovar. Så mycket som vi har bett Gud om hjälp och han har svarat så otroligt mycket tillbaka! Jag är så lycklig över att få visa detta för så mycket folk, att få visa hur otroligt härligt det är att vara kristen. Jag trivs.
Varje gång jag tänker tillbaka på Enorm får jag en pirrande känsla i magen och ett stort leende på läpparna, även fast det bara var tre dagar sen. Jag kommer aldrig glömma detta. Det ska bli jättespännande att få se den färdiga filmen sen, att där få se vilket jobb vi lade ner egentligen.

Ett STORT tack till alla mina otroliga vänner.
Ett ännu större TACK till Jesus. Han är bäst. Han är störst.

Ps. Jag kommer antagligen att lägga upp ett litet fotoalbum från Enorm senare... Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback