Hälgen :D

Lördagens YouthCrowd blev bra. Riktigt bra och roligt.
Ja, det roliga var ju när vi sjöng kareoke. Jag, Emmie, Maja, Jakob och Marie. Jag måste faktiskt slösa bort fyra bokstäver åt ett: Haha. Den som sjöng mest falskt vann... vi kunde nog inte bedöma. Jag är förkyld och blev därför dubbelt så hes efteråt, min röst gick upp i falsett flera gånger i sångerna. Självklart hade vi jultema på sångerna. Kul var det i alla fall.

Igår lekte vi sardingömme, det var kul, men läskigt :). Jag som är så lättskrämd vågade ju inte gå och leta själv, men självklart blev jag skrämd av allihop ändå. Anthony som är så grymt bra på att gömma sig, och han som är så liten så att han nästan kommer in överallt, han hittade ett jättebra gömställe. Typiskt, vi letade länge.

Btw. Jag har givit två julklappar till två vänner denna vecka, Thomas och Adam. De var väldigt uppskattade och kramar fick jag i mängder, haha. Där ser man hur uppskattad jag är ;).
Min tredje julklapp till en vän blir till Erica. Hon får sin på fredag... den 22. Spännande Erica? :)

Skolan är snart slut, Jippie!!
Julafton är på söndag! Gaah, sjukt nära! Men underbart.
Minusgraderna har kommit, tjoho!! Tack Jesus :)

96859-115
Lite snö kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback