Håret 2009



I februari såg jag ut så här. Det mörka, nästan svarta håret med lila slingor blektes och blev brun-lila.


Jag ville bli blond igen och försökte bleka håret, men de lila slingorna satt så hårt så det blev rosa.


Efter ett  nytt försök såg det ut så här. Bättre!


Och se, i maj blev jag så blond som jag ville, och lät det vara så hela sommaren.


I augusti tog utväxten över och jag var trött på att färga om den. Jag färgade likt min naturliga hårfärg.


Idag. Långt har det blivit, och det har blivit till min naturliga hårfärg.

Men nu är jag sugen på att göra något... vad?


Kommentarer
Postat av: Frida Dahlin

Jag tycker du ska testa att spara ut håret en gång! Det var längesen du hade långt hår! Kommer du ihåg klassfotot från tvåan (tror jag det var) då du hade flätor ^^ Du var så söt!!

2010-01-10 @ 15:31:40
Postat av: Olivia

Ja nu är det ganska långt och jag gillar det! Funderar bara på om jag ska behålla färgen jag har nu..

Haha ja det kortet ja!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback