Som om vi vore Anne och Diana

Min helg har varit underbar. Skön och bara rolig! Ungdomsgruppen i Horred i fredags, Göteborg i lördags och Kajsa lördagkväll - söndag förmiddag! Hon och jag har verkligen haft jättemysigt och så roligt. På lördagkvällen var vi hos Johannes och såg på Gladiator. SÅ bra den var! Mäktig som, jag vet inte vad! Och så promenerade vi hem, kokade te och åt små-yoghurtar. Det kändes som om vi var Anne Shirley och Diana Barry som satt till tjugo i fyra på natten och pratade om allt som tjejer pratar om. Fina Kajsa!

Idag är det en fin dag. Solen skiner och jag är glad. Och så är det snart lov!


Kommentarer
Postat av: samuel

nej det är ju lov nuuuuuuu!!!! ;);)

men du verkar ha haft en go helg iaf.. :)

2009-02-08 @ 21:27:18
Postat av: Olivia

För dig ja! :P Men vi i Varbergs kommun, vi får minsann vänta en vecka... Jaja, det är ju bara en vecka ;)

Postat av: Kajsa

Åh! Söt du är, ja det var verkligen mysigt. KRAM

2009-02-13 @ 10:35:21
Postat av: Olivia

JAA :D Goa du! Kram på dig.

2009-02-14 @ 21:33:00
URL: http://oliviajohansson.blogg.se/
Postat av: linnea

å jag känner massa folk från horred! men du kanske inte kommer därifrån?

2009-02-18 @ 11:49:16
URL: http://ilestmoncheri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback