Fantastiskt, fantastiskt

Jag har haft en helt fantastisk helg tillsammans med Jakob. Åh vad roligt vi har haft, jag ville inte åka hem!

Helgen har innehållit:
-en fredagskväll med ungdomsgruppen på Kungsporten/Huskvarna
-två nätter i Andreas och Jakobs lägenhet
-en bilresa till Stockholm (med start i Jönköping) - lyssnandes på Switchfoot och Salem såklart, skratt, en GRYYYM konsert i Berwaldhallen med Salem Al Fakir och en symfoniorkester (och vi betalade inte ett DUGG för biljetterna, hihi)
-en lördagskväll med avsnitt av Morgonsoffan
-massa julmust
-lite plugg i slappandet
-en gudstjänst på Kungsporten
-matlagning tillsammans med Jakob
-hemresa till Veddige idag :(

Salem var helt enkelt grymt bra. Vi ångrar inte en sekund att vi åkte dit! Lite synd att man inte hann kolla in Stockholm lite mer bara.. Det var konserten vi såg, och sen åkte vi hem till Huskvarna.
Han körde en hel del gamla låtar, (som lät lite nyare och fräshare p.g.a. symfoniorkestern) men även 4 nya! Jäättebra. Jag ser fram emot skivan nu!



Stjärnan.


Fint va?

Fler bilder finns på facebook, ni som är vän med mig där!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Gosh, du tar livet av mig kvinna!!

2008-11-16 @ 21:07:14
Postat av: Olivia

Nej, gör jag? :S. Spolar tillbaka tiden-ljudeffekt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback