Fredag

Det dröjer mellan inläggen, men har man ett jobb så har man! Det är trevligt det också faktiskt! :) Men ikväll börjar Wheels & Wings i Varberg. Jag och Frida tänker åka dit tillsammans, det kommer bli riktigt mysigt!

Mamma och pappa kom hem från en 3-dagars tur till Danmark igår. Med sig hem hade dem ett par jättefina skor till mig! Dem ska användas flitigt!


Jag har även läst färdigt "John", en bok om John Lennon som hans första fru skrivit. Jag har fått låna den av Sarah, och den var riktigt bra! Jag är ju inget Beatles-fan mer än att jag tyckte dem var bra, men den är att rekommendera till alla, Beatles-fan eller ej. Det var väldigt spännande att läsa om hans liv!

Nu ska jag skriva ett kort inlägg till, om något helt annat!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Den är sjuktbra tycker jag! Ganska skrämmande!



Ja det är ju alltid jobbet som sätter stopp ;) jag jobbar en hel del nu med men jag var ledig idag fast då var jag på min syrras jobb och hjälpte till xD Kläd affär faktiskt ;)<3

2008-07-18 @ 18:38:29
Postat av: Olivia

Ja, ellerhur! Hur man kan BLII så känd alltså? Sjukligt!



Jo.. haha, jasså? Klädaffär är ju inte fel! haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback