Promenader med fina vänner är inte fel!



Jag har varit med denna puddingen ikväll, efter första dagen på jobbet för denna sommaren. Hon är fin, vacker, underbar och snäll. Gillar henne starkt! HanniPanni! :D Se bara vad hon klär i gult!
Vi gick en promenad och mestadels av tiden pratade vi. Mysigt!

Det var en trevlig dag på jobbet idag. Mysiga kunder.. men jag är inte van vid dessa långa dagar eftersom lördagarna är ganska kort att jobba. Så mina fötter gjorde lite ont idag. Men fint är det ändå! Jobbar hela veckan.

Hoppas ni har en fin sommar! Jag gillar dock inte att det åskar, men jaja. Hoppas det slutar med det snart och blir SOL!

Kommentarer
Postat av: emmie

hanna är vacker

2008-07-12 @ 21:30:51
Postat av: Olivia

Så sant!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback