Kategori-ändringar

Jag har ändrat om lite i mina "Kategorier" här till höger. Jag har inte lyckats använda funktionen "Kategorier" så flitigt, så jag tänkte börja om med några enklare.
Jag har nu:

-Mitt liv som jag : Huvudkategorin. Här kommer allt allmänt samlas. Det som inte har något med något speciellt jag tycker om, eller låtar.

-Dagens låt : där jag kommer att lägga upp ett youtube-inlägg och kanske lyrics till en låt jag för tillfället lyssnar mycket på. Lite tips på bra låtar o.s.v.

-Jag tycker om... : är en kategori som kommer vara ganska bred. Det jag tycker om, fastnar för, älskar, blir betagen av o.s.v. kommer att skrivas under den här kategorin.

-That's something about the 50's : kategorin talar för sig själv. Allt som har med 50-tal att göra kommer att hamna här. Personer, kläder, musik. Jag skulle kunna skriva om det på "Jag tycker om..." men jag vill ge det en egen kategori.

Kanske kommer det fler med tiden! Men från och med nu kommer dessa kategorier att användas. (Flitigt hoppas jag). De är bra att använda för er läsare, om ni inte kan hitta just det inlägget ni vill läsa, kolla kategorierna!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag kommer ju defenetivt vara med på kategorin "Jag tycker om"! Jag menar "saker jag älskar!" och "Saker jag bli betagen av" ;) <3

2008-07-07 @ 22:13:57
Postat av: Sarah

Jag kommer ju defenetivt vara med på kategorin "Jag tycker om"! Jag menar "saker jag älskar!" och "Saker jag bli betagen av" ;) <3

2008-07-08 @ 23:19:13
Postat av: Olivia

Haha, det kan bli spännande!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback