Gud är god, givmild och alltigenom underbar

Nu är lovsång -och bönedygnet slut. Det slutade kl 22.00 ikväll.
Så otroligt fantastiskt det är att lovsjunga Gud! Och på PS oxå! Med maaassa människor som älskar Jesus! I ett HELT DYGN! Hur bra får det bli?

Jag är så lycklig. Helgen har varit så underbar. Gud ger oss så mycket. Vi får bara tacka, upphöja Honom och öppna våra hjärtan. Då vill Han komma och beröra oss på djupet. Han vill hjälpa oss, tala till oss, ge oss kraft, vara oss nära. Allt det där fick vi vara med om. Där vi stod eller satt i aulan på PS, där församlingar hade samlats för att enas och sjunga lovsånger till Gud. För allt Han gjort och kommer göra detta år, i Varberg.

Vårt team från Veddige var med och sjöng två pass, ett på fredagskvällen då allt började, och ett idag mitt på dagen. Plus att vi ju oxå sjunger på gudstjänsten imorgon. Har aldrig sjungt så mycket tre dagar i rad :). Men det är underbart. Gud är värd det, SÅ mycket.

Nu ska jag med stora steg och med en stor glädje komma till skolan på måndag. Inte vara deppig för att det är en lång, jobbig måndag, utan för att jag går med Jesus.
AMEN.

Ps. Jag fyller år imorgon = kalas. Ds.

Kommentarer
Postat av: annie

Åh, grattis en halvtimma för tidigt :D

Postat av: Olivia

Tack Annie :D!

2008-01-27 @ 12:52:07
URL: http://oliviajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback