Wonderful

Jag skippar mötet med rektorn imorgon (om språk) och så åker Erica och jag iväg istället. Mysiiiiigt!
Pluggandet med Fanny i eftermiddag gick väl sådär ;D. Vi satt mest och pratade och tittade på tapetprover till hennes rum. Men lite pluggade vi i alla fall. Hoppas det går bra på provet imorgon... känns lite för lätt för att det ska kännas bra... aja!

Förresten så är jag inne i ett Beatles-sting. Det är det enda jag vill lyssna på nu. Mina favoriter just nu är "Lucy in the sky with diamonds" och "Penny Lane". Jag kan alla låtarna sedan Jakob och Timothy var fan av dem för några år sen. Jag och Émelie diggar det på mattelektionerna, det är väääldigt trallvänligt!

Och så är jag, Fanny, Émelie och Lisa färdiga med vår "What's wonderful-plansch"! Den blev charmig med alla bilder, citat och dikter om "Wonderful". Självklart finns Jane Eyre-repliker med... och en bild på Salem med hans fabulösa hår.

Kommentarer
Postat av: Emmie

Är det möte med rektorn om språk idag?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

2008-02-13 @ 14:59:57
Postat av: Erica

Ja, det blev ju inte riktigt som planerat... blev nog bättre ändå! ^^,

2008-02-13 @ 19:36:19
Postat av: Olivia

Emmie: Hahaha, du är väl kul som gör frågetecken över hela :D.
Erica: Jaaaa, jag hade trevligt :D:D.. Så mysigt när vi shoppade!! Hoppas det regnar imorgon ;))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback