På lördag är det kalaskalas

För jag har ju fyllt år! Så därför har jag bjudit många vänner att fira den på lördag i kyrkan!
Från början skulle jag bara ha några tjejkompisar hemma hos mig, men det slutade med 20 pers i kyrkan istället. Haha! Jag hoppas det blir trevligt. Jag ska träffa Fridis imorgon och planera lite närmare idéer och sånt.. Om det är nån som har nåt kul förslag man kan göra på ett kalas så HOJTA! Behöver mer idéer, det får inte bli tråkigt :D.

Jag hade ett mycket roligt men avslöjande samtal på väg till tåget. Pfffhm... så kan det vara ibland.

Kommentarer
Postat av: Erica

Roligt och avslöjande samtal? nyfiken!!

2008-02-05 @ 22:18:16
Postat av: Olivia

Erica: Now you know!

Postat av: frida h

å grattis:)

2008-02-06 @ 13:23:06
URL: http://fridahs.webblogg.se
Postat av: Erica

Det var inte så roligt som jag trodde de skulle va ju! suck... ^^,

2008-02-06 @ 18:08:07
Postat av: Olivia

Fridah: Tack :D!!
Erica: Vad hade du tänkt dig då? :))

2008-02-08 @ 12:21:16
URL: http://oliviajohansson.blogg.se
Postat av: Erica

em... jag vet inte. nått nytt jag inte had någon aning om kanske. ^^,

2008-02-08 @ 16:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback