Jag somnade tre.

Jag var självklart medveten om att alla jag bjudit var mina vänner. De jag värdesätter lite extra, de jag tycker mycket om. Men när jag såg allihop tillsammans, öppnade presenterna* och häpnade av överraskning över hur mycket pengar de hade slösat ut på mig, då blev jag tom av ord.
Ett "tack" är vanligt att man uttrycker, och så gjorde jag, men för mig räcker det inte. Jag skulle vilja tacka alla på ett personligt sätt, en och en. Men man hinner inte att hjärtligt tacka tjugotre personer på det sättet.
Så, ni som var med och läser detta, sug in: Jag värdesätter er mycket högt. Ni är dem närmsta och bästa vännerna jag har. Jag är så glad att jag får ha så många vänner. Tack för att ni kom. Ni gjorde kvällen.

Kvällen var jättekul och härlig, och jag hoppas att gästerna också hade trevligt. Vi hade uppdrag att utföra vid bordet och en musiklek som vi kallade "Så har det låtit", med låtar från 50-90tal.

*Böcker, kläder, fotkrämer, prydnader, smycken, presentkort på Bio Capitol, CD-skiva, nyckelring, parfym (Det är verkligen sjukt för mycket att ge en 16-åring! Som vän dessutom! Det är ju sånt som är så dyrt!).

Ett speciellt tack till Frida: Du är guld värd. En som du skulle man ha hemma jämt, och det har jag erfarat genom 9 år i samma klass :). Grymt tack för hjälpen!

96859-598
Den här bjuder vi på!


Kommentarer
Postat av: Émelie

Det var mysigt, tycker jag. :) Är fortfarande rätt stolt över att jag hann före Fanny på Beach Boys- frågan!

2008-02-10 @ 14:46:46
Postat av: frida

Tack själv Olivia! Det var en jättekul kväll! :)

2008-02-10 @ 19:20:59
Postat av: Olivia

Émelie: Vad kul att du tyckte det :D.
Hahhaa, det förstår jag! Hon sa ju: "Mäh! Den HÄR kan jag ju!!!" Å så reser dig du upp och säger det, grymt ;)
Frida: Ja, det var det! :D :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback