Erica-dag

Idag har jag myst med min egna Erica.
Planerna var Gekås och sen till Linda, men så blev det inte. Men roligt var det ändå! Kanske skönt att vi inte åkte Erica...? Hade vart lite långt å jobbigt.
Så vi blev kvar i Varberg. Hon hämtade upp mig alldeles lagom på rätt plats (haha) och så gick vi runt i staden, in och ut i affärer. Det var på tok för längesedan vi shoppade tillsammans. Erica, lova mig att det inte dröjer för länge innan nästa gång nu! Vi fastnade på H&M, de har en del fina grejer ju :]. Erica hittade ett jättefint grå-svart linne med spets, som var jättefint (igen)! Och jag hittade en supercool regnkappa som var röd och blå-mönstrad. Nu vill jag bara att det ska regna :D. Jag hittade också en "Bonnie and Clyde-basker" på MQ. Jag har kollat in den länge, och nu slog jag till, en grå blev det.

96859-603
96859-602


Erica följde med hem och fotade till hennes projektarbete (som förövrigt kommer bli supercoolt!). Det är alltid roligt att vara med Henne.

Jättenöjd med dagen. Det gick sådär på svenska-provet. Får väl VG i alla fall. Men samhällskunskapsprovet gick det däremot så häääär mycket bättre på. Jag fick tillbaka det, och det visade ett resultat som innebar 4 poäng från MVG. I ekonomi dessutom! EJ min starka sida, och därför pluggade jag extra hårt till det. Jippie!

Ikväll har jag suttit och pluggat med Jakob i hans rum. Franska ord. C'est en peu triste.

Kommentarer
Postat av: Erica

Wonderfull! Nä det får det inte ta... men vi har ju en bio snart, två veckor kanske. Eller jag är rädd för att den kanske blir om tre. Men vi får se... kanske kan ta det en Söndag för då har vi
inte så mycket för oss.

2008-02-13 @ 22:43:06
Postat av: h

francais est en peu triste, mais tu est belle!
(speciellt idag, för 1505859 gången..haha! )

2008-02-14 @ 19:42:12
Postat av: Olivia

Erica: Ja, en söndag låter fint!!
Hanna: Du är så söt så jag har inga ord. TACK! Är överlycklig över att få ha dig som vän!!

Postat av: Linnéa

vad fin du är!

2008-02-15 @ 22:53:30
URL: http://linneahansson.blogg.se
Postat av: Olivia

Linnéa: Tack! :D :D

2008-02-17 @ 11:40:50
URL: http://oliviajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback