Alla Hjärtans Dag

Betyder att min bror fyller 19 och att jag köpt små presenter till Émelie och Fanny. Små kort har jag också gjort, till de närmaste.

Men, jag säger som Therese skrev på sin blogg: Det behöver inte kosta något för att göra någon glad på Alla Hjärtans Dag. Ge någon en kram, säg att du älskar henne/honom, berätta något fint om en person du tycker om. Idag är en dag som kan göra underverk bland folk som mår dåligt i världen. Ett leende för en ensam, utstött person kan rädda den för att ta sitt liv. Gör något!

Och det viktigaste av allt är att vem du än är, hur du än ser ut, vart du än kommer ifrån så älskar någon dig mer än någon annan. Han har skapat dig som du är, och han älskar dig av hela sitt hjärta. Det är Gud. Han finns på riktigt. Om det är något jag håller fast vid här i världen så är det Gud.

Kommentarer
Postat av: emmie

" Om det är något jag håller fast vid här i världen så är det Gud. "

så sant. så sant. Han är den ende som står kvar när allt annat vacklar.

2008-02-14 @ 20:46:54
Postat av: Olivia

Emmie: Visst är det så? Det är så underbart skönt att veta att han alltid kommer att finnas där.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback