Tisdag!

Nu har jag verkligen varit dålig på att uppdatera, men julfesten tar lite utav min tid, och sen har jag inte haft något att skriva om.. Just nu sitter jag i skolan och väntar på bussen. Tisdagar är så korta, vilket är skönt. 

Igår var jag på en mycket trevlig personalfest hemma hos min syster och hennes man. Vi åt god mat och gott julgodis, skrattade och hade en paketlek innan vi gick hem. Jag har verkligen julkänslor nu! Nu när skolans alla prov börjar bli avklarade, och allt plugg snart är över, kan jag äntligen börja slappna av. Nästa onsdag ska jag julshoppa i Göteborg med Frida! Ska verkligen bli roligt, och skönt att få köpa färdigt julklapparna.

ÅÅH vilket roligt inlägg. Men just nu cirkulerar mest julfest i mitt huvud, som jag sagt så många gånger innan... så, jag antar att det kommer ett betydligt roligare inlägg efter fredag! (förhoppningsvis innan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback