Three - utmanad av Thesan

TRE namn jag går under:
Olivia
Olivet ;)
Lilli

TRE saker som skrämmer mig:
Hur mycket abort och skilsmässor det sker
Att jag om två år är "vuxen" och tar studenten
Om det skulle bli krig

TRE saker jag har på mig:
Ett par jeans
En svart tröja med vida ärmar
En body

TRE sanningar:
Jag är svag för charmiga pojkar
Jag älskar Jesus av hela mitt hjärta
Jag sitter ofta vid datorn

TRE saker jag verkligen vill ha:
En pojkvän
Ett par röda stövlar
60-talsklänningen på Nostalgirundan

TRE personer jag utmanar:
Trailer
Clarah
Jonna

Kommentarer
Postat av: Jonna

de är mig jonna du ytmanar va? (A)

Postat av: Olivia

Jajemän!

2008-04-28 @ 22:09:12
URL: http://oliviajohansson.blogg.se
Postat av: Sarah

Hur stor är chansen att det blir krig på en skala ;)

2008-04-29 @ 19:09:28
Postat av: Olivia

HAHAH! Vem vet? ;) Nä, kom inte på nåt där!

2008-04-29 @ 19:12:28
URL: http://oliviajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback