På vägen ner från skolan

Alltså, idag upplevde jag något utav det underbaraste med våren. Jag gick ner från PS, bara i linne, lyssnandes på min iPhone, sjungandes lovsång - i strålande sol! Fantastiskt. Det enda som saknades hade varit en pojke att hålla om!

Jag blev lite nostalgisk då jag såg fyra tjejer i tio års-åldern som hoppade hopprep på deras garageinfart. Och det såg väldigt härligt och somrigt ut när jag såg två killar kom cyklandes ner för den långa backen bara i kortärmade skjortor! Och... jag blir alltid lika glad i hjärtat när jag ser den fina, gamla dörren till huset bredvid Veterinärerna. Vackert är det.

96859-765

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag upplevde samma sak idag me :D det var riktigt gött :D

2008-04-23 @ 20:30:25
Postat av: Olivia

Det har varit sån dag idag känns det som ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback