Jag har inget vettigt att skriva här.

Det känns som om alla mina senaste inlägg bara har bestått utav text, text, text och åter text. Lite tråkigt tycker jag. Men jag har för tillfället inga kul bilder.

Veckorna rullar på, idag är det exakt 39 skoldagar kvar. (40:e är avslutningen). Det är ju ingenting! Fast innan dess ska jag har gjort detta som gör mig galen: nationella prov i engelska, matte och franska!
Det sistnämnda är i min hjärna panikartat. Det kommer sluta med ett stort streck på alla dem. Hur ska t.ex. det muntliga provet gå? Inte alls. Vi övade på att prata idag, det gick inge bra. Med Marta på Vidhöge pratade vi nästan aldrig, bara skrev och läste. Det var ingen bra idé. Usch, jag skulle så gärna vilja prata flytande och fint. Ordförrådet är kass. Är glad att Hanna känner likadant, och därför ska vi prata franska på tisdag, och verkligen lära oss mer ord!
Men jag kanske kan få mitt VG om jag kämpar till trean. Förhoppningsvis. Jag tycker om franska innerst inne.

För att uppmuntra oss alla kommer här lite bilder på mina söta syskonbarn!




(Bilden var för söt för att uteslutas)

Kan ni para ihop vilka som hör till vilka syskon? :) (Ni som vet vilka mina syskon är)

Kommentarer
Postat av: christina

Så otroligt gulliga ALLA är!!

2008-04-11 @ 22:25:21
Postat av: Olivia

Självklart, de är ju mina syskonbarn ;)

Postat av: Hilda

Nu skall vi inte deppa ner oss, franskan kommer gå fint......fast vi måste nog iallafall uppsöka en teraput (eller hur det stavas;P) efteråt XD


klart dina syskonbarn är söta, dom är ju släckt med dig(:

2008-04-13 @ 11:52:07
Postat av: Olivia

Hilda: Åhå, så du har hittat hit? :D
Tack, tack Hilda (eller ska jag säga surikatmamman, eller lilla My? Kärt barn har många namn!). Vi borde inte deppa ner oss, men en terapeut borde vi verkligen uppsöka, vet du någon? ;)
Hihi, gullig du är! :D

2008-04-13 @ 12:03:28
URL: http://oliviajohansson.blogg.se
Postat av: hanna

Franskan löööser sig! Men jag såg att lisa skulle ha en konsert på tisdag :/ vi kan inte ta det på onsdag istället? Ses imorgon, sötnos.

2008-04-13 @ 15:28:54
Postat av: Olivia

Jaha? Jo, onsdag går nog bra..! KRAM sötnos!

2008-04-13 @ 15:32:21
URL: http://oliviajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback