Sjukling

När man gick på högstadiet kunde man vara hemma för sjukdom hur ofta som helst, men på gymnasiet vill man helst INTE det. För då får jag ta igen en massa plugg. Och det vill jag inte. Men idag kunde jag bara inte gå. Jag hade ingen ork någonstans, förkylningen var så irriterande, huvudvärken tyngde ner hela mig, och benen var spaghetti. Nu börjar alla förkylningarna. Grattis Olivia.

Igår åkte jag till Johanna och Joann. Max hade en grej till mig sa han. Det var så gulligt så det fanns inte! Direkt när jag kom innanför dörren sprang han fram med en blomma (inpapprad förstås) till mig!
- Du måste läsa kortet först!
Det gjorde jag... Urgulligt.
-Öppna pappjet Olivia!!
Ja....
- Nu äj det ett till pappej! :)
Till sist hade jag öppnat pappret. Han hade valt blomman helt själv! Utan Johannas hjälp. Den passar perfekt i mitt rum, med färgen!
Johanna berättade att när Max hittade blomman så sa han: "Denna vill jag ge till Olivia för jag älkaj henne! Å detta kortet vill jag ge!" SÅ gullig min Max är!

96859-358
96859-359
96859-360

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback