Torsdag

Veckorna går... jag är upptagen av skolan... bloggen glöms bort, eller så finns inte tiden...

Jag börjar tappa intresset av den här bloggen, tråkigt nog. Vad ska jag skriva om mitt liv? Orka lägga upp massa outfits... vi har inte ens någon tillräckligt trevlig digitalkamera för det. Visst är det roligt att se på andras bloggar med outfits, men jag har inte tiden eller orken för att lägga upp det varje dag. Varför inte sitta i det härliga vädret istället? :)

Det är mycket som händer i kyrkan. Men på att-få-med-folk-på-intressanta alphakurser-fronten händer det inte mycket. Synd som det är. Jag vill att folk ska komma och förstå hur intressanta dessa tillfällen är! Jättebra grundläggande undervisning om kristen tro + gratis mat = det kan väl inte bli bättre? Men jag kan inte göra mer. Nu får Gud öppna upp och leda resten...

Nu är jag sugen på lite gott godis... kanske ska ta min bicycle och trampa ner för att köpa lite! Mmmm ...

See ya!

Kommentarer
Postat av: clara

åh, jag vet vad du menar med bloggen, biland blir man så less...men det brukar ju gå till sig tillslut :) det behövs ju kristna bloggare!
Alltså, det där med att tjata med folk kan man blir less på. Men tillslut brukar de ge med sig, och följer de med en gång så följer de strax med igen!
Guds frid Olivia :*

Postat av: Olivia

Tack Clara, vad du är go! Så skönt att du förstår :) oss kristna emellan! Visst behövs de kristna bloggare, absolut!
Gud välsigne dig. Kram

2007-05-06 @ 09:40:20
URL: http://oliviajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback