Snart slut.

Så här långt har jag kommit med mitt skolarbete. Jag är otroligt lycklig!! Och nu börjar nedräkningen på riktigt... Det är 10 skoldagar kvar till min sista skolavslutning på Vidhöge.

- Matteprov - Volym, begränsningsarea o.s.v.

- Redovisning i biologin - Genmanipulering av mat
- Engelskaprov - oregelbunda verb
- Svenska bokrecension (Ska börja läsa imorgon då boken kommer till biblioteket. Puh! Stress...)
- Svenska + musikarbete - En pjäs om gospel
- So-arbete Religion - Hinduismen
- Bildinlämning + bildanalys - en bild jag målat av Claude Monet

Imorgon har jag nationellt, muntligt prov i matte. Blä. Men det ska bli skönt att få det gjort.
Förresten, det kanske skulle behövas lite uppfräshning av bloggen snart? Sommaren är ju på väg :) Då tåls inte mörk, dyster grå på bloggen. Fram med klara färger! :)

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback