Kamera, här kommer jag!

Jag har kommit fram till något. Jag ska satsa på att köpa en systemkamera i höst! Jag har pratat med Erica och jag hoppas hon vill råda mig till någon bra - begagnad eller ny. Det är ju så otroligt roligt att kunna ta kort vid speciella händelser, eller bara allmänt, speciellt om man kan det såklart... men jag lär mig nog ganska snabbt!

Idag har Fam. Freiman varit här. De kom i förmiddags och hade med sig fika, gott! Sedan stannade Max kvar och Johanna Reinler kom hit för att se Hitta Nemo, det var så längesedan jag såg den - den är så grym ju! För att citera:

"En anemone, en anemenomene. Nej, en anemonameno!" (Nemo)
"Den träffade klockrent!" (Doris)
"Hallå Brus!" (Eg. menat "Bruce" - Hajarna)
"Jag glömmer på direkten, jag tror det ligger i släkten! Eller jag vet inte..." (Doris)

Aja, klockrent i alla fall. Man blir så glad av den filmen :)
Nu ska jag strax se på film med polare.

See ya!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Gud vilken snygg bakgrund du har på bloggen! :D

Postat av: Linn

jag måste också ha en systemkamera. man kan inte motstå.

2007-05-17 @ 22:40:37
URL: http://www.briljanter.blogg.se
Postat av: Olivia

Emelie: Å, tack! :)
Linn: Exakt, det lockar en del! :)
Kul att ni tittade in!

2007-05-18 @ 11:03:07
URL: http://oliviajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback