Göteborg!

Jag var i älskade Göteborg igår med min kära mor och söta syster, och om vi hade trevligt! :) Vi gick omkring i minst 20 affärer i 7,5 timma minus paus! Puh, gissa om jag hade kramp när jag kom hem!? Vi shopping-galna människor!

Jag hittade:

96859-201 96859-207



Randigt linne från 365 Sunshine (MQ)
Lång mönstrad top från Topshop
Mönstrat linne från Kookai (Cocktail - NK)
Vit kofta från Vero Moda
Rosa armband från Topshop
Vita skor från BSTL (Victoria of Sweden)
Svart pennfack från Ordning&Reda
Vit penna från Ordning&Reda
+ presenter till Erica och Emmie.

Som ni ser har jag fått lite pippi på den här aprikos-färgen... det är mamma och johanna som har kommit fram till att jag passar väldigt bra i den, och jag tycker faktiskt väldigt mycket om den! Jag ska nu hädanefter inhandla bara färgglada kläder. Jag är så otroligt trött på alla svart-grå-dystra kläder jag har i min garderob! Det har jag gott om nu. Men det blir lätt så!

Ikväll ska jag på kalas för Erica, hon fyllde år i tisdags - min bästaste, bästa vän! Tycker så mycket om henne. Jag hoppas hon kommer uppskatta min present, men det är ju faktiskt tanken som räknas!

Kram Olivia

Kommentarer
Postat av: Maja

Snygga skor!

2007-05-12 @ 12:39:07
Postat av: Olivia

Maja: Tack! Ett fynd för 100 kr! :)

Postat av: ablublu :O

GE MIG DIN TRÖJA FÖRFAN !!!! :O :O

2007-06-04 @ 17:36:39
Postat av: Olivia

ablublu: :) Vilken menar du? Kul att du tycker det är snyggt :)

2007-06-05 @ 15:37:30
URL: http://oliviajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback