Ja, mitt sommarlov då...

...består mest av jobb sen jag kom hem från France. 5 dagar i veckan infinner jag mig på Village i gallerian, Varberg. Och detta regn som tagit plats i Sverige verkar äntligen lätta, förhoppningsvis? Yes. Idag är det i alla fall sol. Men. Jag har blivit lite mättad på stranden sen Frankrike. Jag är brun, jag har inget behov av att sola, men jag kanske behöver underhålla solbrännan om den ska hålla... Aja, jag har ingen lust idag. Sol ska avnjutas, men kanske inte alltid på stranden.

Äntligen har en systemkamera hittat hem till vår familj. För att vara exakt - en Canon Eos 400D. Undersöker den mer och mer... När jag har lagt in ett kamera-program på datorn kommer det mängder av bilder :D.
Så nu när vi har köpt en systemkamera känns det väldigt mesigt att lägga in bilderna från Frankrike, som är tagna med vår gamla, gamla digitalkamera... Eller vill ni se?

Det har inte hänt supermycket sen Frankrike-hemkomsten. Men jag har träffat mina vänner. Mina goda vänner. Detta har hänt:

- Powerweek. Ett 70-tal ungdomar från kyrkor i Märsta, Falköping, Bua, Veddige och Varberg har dragit ut kyrkan på stan i en vecka. Drama, dans, sång, vittensbörd o.s.v. Riktigt bra! Jag har jobbat Tis-Lör denna vecka så jag har bara kunnat vara med två kvällar. Men det räckte för mig, det var urbra!! Jag fick be med flera människor. Några av mina vänner tog emot Jesus. TJOHO!!! Och Gud var verkligen närvarande. Häftigt som bara den.

Igår var jag med Johanna Trailer. Söta vän. Vi gick till Thomas och tittade på film som vi först hämtat hos mig. Jag lärde mig skjutsa på cykel, haha!! Det var spännande äventyr att cykla hem till mig och tillbaka till Thomas, ellerhur Johanna? :D Vi hade jätteroligt. Johanna är gooo. Filmen var bra. Och en annan sak, Anthony är tokig. Riktigt tokig. Men rolig och go ändå :).

Idag kommer bror hem från Italien. Och ikväll ska vi spela beachvolleyboll. Here we go!

Kram. Punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback