Fredagar är bra!

Dem gillar jag. Fredagarna. Vi har nästan bara språk-lektioner (:D :D). Plus att vi hade ett långt hål idag (bara idag) för vår engelska-lektion var inställd. Dagen såg ut så här:

- Italienska (I 1 h och 20 min - det är väldigt roligt! Härligt språk - likt franskan och inte svårt!)
- Mitt långa hål från 9.30-12.00. Jag, Carmen, Esra, Fanny, Emelie V och Sofie gick ner till Campino i regnet för att äta pizza där, MEN vi var där tio och dem öppnade elva! Så vi gick till Ströget och åt en tacotallrik. (Muuums!). När vi var mätta och belåtna gick vi till Videomix och köpte godis. Mysmysigt var det! Tycker om mina klasskompisar.
- När jag kommit tillbaka till PS och tagit mina grejer så träffade jag Kalle och pratade med honom resten av rasten, innan jag gick till matten. Matten är rolig nu. Hoppas den är det resten av skoltiden på PS oxå, för det rullar på jättebra. Det tycker jag om.
- Sist hade vi franska. Helt okej.


Kommentarer
Postat av: frida

De låter ju jätte bra att du trivs i skolan! :D du Måste kolla på min blogg å se hur håret blev om vi inte redan har träffts! :D:D KRAAAAMAR!

Postat av: Olivia

Frida: Ja, det gör jag verkligen :)
Såg det, se vad jag skrivit! :)
KRAMAR!

2007-09-02 @ 10:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback