En mycket trevlig dag.

Det blev inte så mycket köpt på Lager 157. Men jag fann två par snygga Svea-trosor. Erica hittade ingenting. Daniel hittade två tshirtar och lite annat krafs :). Det var roligt, väldigt roligt faktiskt! Att ha med Daniel på en shoppingrunda med två tjejer vet jag inte om det är att rekommendera ;). Haha.. Sen stannade Erica hos mig. Vi pratade, hon och jag. (Väldigt mycket med vår snygga småland-dialekt, tss!) Åå, min Erica! Jag måste ju säga att jag älskar henne som min bästa vän! Sen diskuterade vi hennes projektarbete lite grann, det kommer nog bli superbra!

Igår var det kalas hos Daniel. Det var jätteroligt!! Men oj, vad svettigt och varmt det blev med alla i Daniels lilla rum! Det var verkligen jättemycket skratt. Erica och jag flippade ut, vi retade Lucas lite :) och sen såg vi alla en film: Dream Girls. Kul, kul.

Kommentarer
Postat av: Emmie

I <3 Dreamgirls!!

2007-08-27 @ 21:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback